Etykieta w biznesie

Moja trzecia książka „Etykieta w biznesie w relacjach z klientem” ma dziś premierę!

Rozpisałam się… Pół roku po premierze drugiej książki jest kolejna! Pomysł zrodził się praktycznie zaraz po tym jak oddałam Czółenka czy szpilki? Poradnik savoir-vivre dla kobiet gotowych na sukces klasą do druku, bo wtedy doszłam do wniosku, że kolejny dział etykiety w biznesie czeka, aby wziąć go pod lupę a w dodatku bardzo interesuje on Uczestników moich szkoleń i Czytelników. Tym razem chodzi o etykietę w biznesie, która dotyczy relacji z klientami, ale z solidną porcją praktyki. Co z tego wynikło? Mam nadzieję, że część z osób, które czyta te słowa czyta zechce to sprawdzić osobiście.

Chciałabym w przyszłości rozwijać się także jako wydawca książek biznesowych i tą książką postanowiłam zadebiutować i trochę poeksperymentować, bo w 100% jest„po mojemu”. Zaprosiłam do współpracy trzy profesjonalistki: Andżelinę Hanke, Annę Łappo-Malosse i Karolinę Chaberek i tak właśnie powstała ta książka. Dziewczyny, dziękuję Wam wszystko! Dodatkowo w książce znajdziecie dodatek specjalny na temat zyskownej obsługi klienta i tu ogromne wyrazy wdzięczności dla Pani Iwony Bednarek, która zgodziła się na współpracę.

O czym jest książka? Etykieta w biznesie w relacjach z klientem to jedyna w swoim rodzaju publikacja, która odpowiada na wiele pytań odnośnie dobrych manier w relacjach z klientem. Oprócz treściwych informacji każdy rozdział zawiera ćwiczenie do samodzielnego rozwiązania.

Na razie książkę lub e-booka można zamówić w moim sklepie internetowym, ale liczę, że niebawem trafi także do szerszej dystrybucji. Tak przy okazji to zostałam właśnie dumną posiadaczką sklepu internetowego www.sklep.intermanners.pl. Radość i odpowiedzialność ogromna! Więcej szczegółowych informacji na temat książki wraz z możliwością zakupu znajduje się właśnie tam!