Po ponad dwóch i pół roku prowadzenia firmy szkoleniowej czuję się zupełnie inną osobą, bo tworząc nowe szkolenie mogę skoncentrować się przede wszystkim na realnych potrzebach i wyzwaniach przed którymi stają moi Klienci. Bezcenne uczucie! Wielu profesjonalistów, w tym tych odpowiedzialnych za sprzedaż chce przede wszystkim wiedzieć jak zachować się w towarzystwie klienta, aby ten nie miał wątpliwości, że ma do czynienia z osobą o doskonałych manierach, którą obchodzi znacznie więcej w tej relacji niż domknięcie sprzedaży.
Byłam przekonana, że jeśli wpiszę w wyszukiwarkę Google słowa: „etykieta w biznesie sektor B2C” to coś znajdę np. szkolenie, ale nie trafiłam na nic znaczącego… Postanowiłam coś z tym zrobić i potem było już z górki. Napisałam książkę i ułożyłam autorskie szkolenie na ten właśnie temat z mocnym odniesieniem do wiedzy związanej ze sprzedażą i obsługą klienta z dużym naciskiem na praktykę.
Z dumą przestawiam mój najnowszy projekt, który zadedykowany jest przede wszystkim właścicielom firm, osobom pracującym na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta, przedstawicielom handlowym i menedżerom. Premiera szkolenia jeszcze przed wakacjami, dokładnie: 29 czerwca 2018 r. w Warszawie.
Chcę, aby Uczestnicy poznali odpowiedzi na wiele pytań w tym m.in.:
- Co sprawia, że klient wybiera właśnie naszą ofertę?
- Jak przywitać klienta w sklepie lub salonie? Kto właściwie mówi pierwszy „dzień dobry”?
- Jak po mistrzowsku połączyć small talk z techniką social jiu jitsu?
- Jak perfekcyjnie zaplanować spotkanie z klientem w restauracji i jak ubrać się na nie?
- Dlaczego lepiej zapłacić kartą a nie gotówką w restauracji podczas spotkania z klientem?
- Dlaczego nie zapraszać klienta do swojego grona znajomych na Facebooku tylko zaobserwować go na Instagramie?
Więcej szczegółów na temat programu znajduje się na: http://www.intermanners.pl/szkolenie-etykieta-w-biznesie-w-relacjach-z-klientem-w-sektorze-b2c/.
Do zobaczenia!